Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. ROZUMÍM

U nás není problém zakoupené nové zboží vyměnit za jiné. V našem obchodě máte možnost výměny do 20 dnů od data jeho převzetí.

 

Jak postupovat v případě výměny zboží:

 

1. Vytiskněte, nebo přepiště na papír formulář pro výměnu zboží. Formulář ke stažení zde: Výměna zboží

2. Formulář s detailními informacemi pro výměnu si pečlivě přečtěte, vyplňte údaji uvedenými na faktuře a podepište

3. Zboží uveďte do původního stavu, pečlivě zabalte a společně s formulářem a kopií, nebo originálem faktury zašlete na níže uvedenou adresu

Firma: Tonywatch.cz
Harlacherova 3319/4
10600 Praha 10

(Na této adrese není možné výměny zboží osobně)

 

 

Často kladené dotazy

Lhůta stanovená pro výměnu zboží naší společností je 20 kalendářních dnů a začíná následující kalendářní den od doručení zboží spotřebiteli.

Ano, vynaložené poštovné pro zaslání z eshopu spotřebiteli je účtováno. Cena zboží je vždy pevně stanovena v závislosti na zvoleném typu dopravce zákazníkem při jeho původní objednávce. Aktuální ceny dopravy naleznete zde: Cena dopravy Pokud tedy např. zákazník zvolil při prvotní objednávce způsob dodání: Českou poštou, vyměněné zboží bude zasláno stejným typem přepravy.

Poštovné v případě vzniku nedoplatku je vybíráno formou dobírky při převzetí nové zasilky s vyměněným zbožím.

V případě výměny za dražší zboží než původně objednané je vzniklý nedoplatek vybírán formou dobírky při převzetí nové zasilky s vyměněným zbožím.

V případě výměny za levnější zboží než původně objednané je vzniklý přeplatek zákazníkovi vrácen formou bankovního převodu do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu.

Do zásilky přiložte společně se zbožím kopii, nebo originál faktury. Pokud nemůžete dohledat fakturu, je nezbytné do balíčku přiložit alespoň číslo objednávky pro identifikaci Vaší zásilky. Dále je potřebné vyplnit online formulář zde: Výměna zboží 

Při odeslání zásilky Českou poštou, nebo jiným dopravcem obdržíte tzv. podací lístek na kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Číslo z podacího lístku stačí zadat do portálu dopravce. V případě České pošty zde: Sledování zásilek Česká pošta Pokud je zásilka označena jako doručená, zboží jsme úspěšně přijali, výměna zboží pak proběhne nejpozději do 7 dnů.

Zákazník je poté informován automatickou zprávou prostřednictvím emailu o odbavení jeho výměny. K zaslání informace dojde nejpozději do 7 kalendářních dnů od doručení zboží eshopu. V této zprávě jsou také obsaženy informace o dodání vyměněného zboží.

Doplňující zprávy a informace spojené s výměnou zboží zasílejte prosím výhradně formou emailu na: info@tonywatch.cz